Accounts Payable Accountant with French Ref. No: 6663

Kingfisher plc is a home improvement company operating nearly 1,200 stores in 10 countries in Europe. We employ 77,000 people and nearly six million customers shop in our stores and online every week.

Kingfisher is currently opening a new Finance Shared Service Centre in Cracow. We are looking for experienced candidates for the above position.

 

Region:
Kraków, małopolskie


Requirements:

  • Knowledge of accounting rules
  • Accounting experience and/ or accounting studies and courses
  • Very good spoken & written English (B2) language skills
  • Very good spoken & written French (B2) language skills
  • Very good MS Excel knowledge
  • At least basic MS Access knowledge
  • Analytical skills
  • Being able to work within tight operational deadlines and priorities
  • Good problem-solving skills and cooperation attitude          
  • Knowledge of SAP accounting system (although not essential)


Responsibilities:

  • Regular posting of invoices from suppliers
  • Performing three-way matching for non-trade and inter-company payables
  • Solving of price and quantity differences
  • Processing non-PO invoices
  • Managing vendor enquiries
  • Analyzing and reconciling accounts
  • Managing AP related documentation
  • Resolving AP related issues in line with the Service Level Agreement
  • Proposing and implementing Continuous Improvements initiatives to increase the efficiency of performed processes
  • Process Travel & Expenses documents


We offer:

  • A fantastic opportunity to join freshly started new organization, where you can build your career together with the development of the company
  • The opportunity to develop your skills by working in a multi-national/ multi-cultural team
  • Competitive benefit package (incl. sports card, private healthcare, life insurance)
  • Possibility to work in a highly professional, stimulating and challenging work environment of European Company with great and long-term career prospective
  • Opportunity to participate in training and development programs
  • Attractive office location in A class building within a 5-minute walk from public communication
  • Comfortable working environment
  • Friendly and supportive company culture



Skontaktuj się z nami
Informujemy, że administratorem Państwa danych osobowych jest AG TEST HR Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą w Krakowie przy ul. Zwierzynieckiej 30. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przetworzenia zgłoszenia, udzielenia odpowiedzi oraz realizacji działań wynikających z przesłanego zapytania. Dane te nie będą udostępniane podmiotom innym, niż upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Podstawą przetwarzania danych jest udzielona przez Państwa zgoda. Dane osobowe będą przechowywane do czasu realizacji działań wynikających z przesłanego zapytania. Posiadają Państwo prawo do:
  • • żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania a także prawo do przenoszenia swoich danych osobowych;
  • • wycofania udzielonej zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody, nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • • Wniesienia skargi do organu nadzorczego (GIODO/PUODO)
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do przesłania zapytania.

Dane kontaktowe administratora danych:
AG TEST HR Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa: Ul. Zwierzyniecka 30, 31-105, Kraków
Dane-osobowe@testhr.pl

Dane kontaktowe inspektora ochrony danych:
iod@testhr.pl
BLOG HR
Zobacz, co dzieje się w świecie HR
ZOBACZ WSZYSTKIE