Helpdesk with French for Accounting Services Ref. No: 6662

room

Region:
Kraków, małopolskie

assignment

Terms of employment:
Stable contract


Kingfisher plc is a home improvement company operating nearly 1,200 stores in 10 countries in Europe. We employ 77,000 people and nearly six million customers shop in our stores and online every week.

Kingfisher has just opened a new Finance Shared Service Centre in Cracow.

 

We are currently looking for candidates who speak French fluently and who are willing to develop their professional career in the area of finance.


Requirements:

  • At least 6 months of professional experience in customer service
  • Very good knowledge of French (min. B2)
  • Communicative knowledge of English (min. B1)
  • Interest in accounting and finance area
  • Good communication skills
  • Good analytical skills
  • Good at problem solving and results driven
  • Knowledge of MS Excel and SAP would be an asset


Responsibilities:

  • Daily contact with French-speaking clients and transferring the accounting issues to the Accounting Team
  • Direct e-mail and phone contact in French and English
  • Performing other assigned tasks and duties necessary to support clients


We offer:

trending_up

Comfortable working environment

school

Opportunity to participate in training and development programs

grade

Competitive benefit package (incl. sports card, private healthcare, life insurance)

  • A fantastic opportunity to join freshly started new organization, where you can build your career together with the development of the company
  • Opportunity to gain knowledge of finance and accounting processes
  • The opportunity to develop your skills by working in a multi-national/ multi-cultural team
  • Possibility to work in a highly professional, stimulating and challenging work environment of European Company with great and long-term career prospective
  • Attractive office location in A class building within a 5-minute walk from public communication
  • Friendly and supportive company culture



Skontaktuj się z nami
Informujemy, że administratorem Państwa danych osobowych jest AG TEST HR Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą w Krakowie przy ul. Zwierzynieckiej 30. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przetworzenia zgłoszenia, udzielenia odpowiedzi oraz realizacji działań wynikających z przesłanego zapytania. Dane te nie będą udostępniane podmiotom innym, niż upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Podstawą przetwarzania danych jest udzielona przez Państwa zgoda. Dane osobowe będą przechowywane do czasu realizacji działań wynikających z przesłanego zapytania. Posiadają Państwo prawo do:
  • • żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania a także prawo do przenoszenia swoich danych osobowych;
  • • wycofania udzielonej zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody, nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • • Wniesienia skargi do organu nadzorczego (GIODO/PUODO)
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do przesłania zapytania.

Dane kontaktowe administratora danych:
AG TEST HR Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa: Ul. Zwierzyniecka 30, 31-105, Kraków
Dane-osobowe@testhr.pl

Dane kontaktowe inspektora ochrony danych:
iod@testhr.pl
BLOG HR
Zobacz, co dzieje się w świecie HR
ZOBACZ WSZYSTKIE