Senior Sales Operations Manager Ref. No: 6872

room

Region:
Kraków, małopolskie

assignment

Terms of employment:
Permanent working contract


For our Client - global business process outsourcing company, we are looking for proactive and courageous Leaders. At the moment, the Company is hiring 48,000 employees all over the world and they are providing support for over two million clients working for powerful brands. Thanks to the own expertise and technological infrastructure, our Client is one of the innovators who make amazing things possible.


Requirements:

  • The previous experience of working in BPO and Service Operations
  • Familiarity with sales operations or digital marketing area will be a strong advantage
  • Min. 3 years of leadership (experience in managing teams of at least 40 people)   
  • The practice experience of cooperating with vendors, supliers, stakeholders etc.
  • Very good  knowledge of MS Excel and PowerPoint
  • Solid customer issue resolution ability and strong quantitative analysis skills 
  • An aptitude for multi-discipline management in a fast-paced, ever changing, high stress environment
  • Ability to present and propose ideas, best practices and business methodologies to external and internal client base
  • Very good English communication skills 
  • Ability to travel with little notice


What will you be responsible for?

  • Working with the Client and conforming to contract terms and conditions, budget and program requisition requirements  
  • Participating in and leading conference calls, meetings with the Client, developing long-term client satisfaction
  • Setting, measuring and implementing monthly and quarterly goals for all program personnel – especially sales or lead generation quotas and attainmenting Client revenue objectives
  • Working with Program Manager and Partner to establish metrics for inbound and outbound sales teams
  • Managing teams to achieve maximum phone coverage for the Partner and their customers
  • Coaching and managing the sales teams; insuring the teams are managing to their required work schedules and managing to the KPIs set forth by the Partner
  • Working with all internal departmental personnel in coordination with program goals


We offer:

accessibility

Awesome multicultural environment

trending_up

Budget for development

school

Partial language course reimbursement program

grade

A Micro Kitchen with soft drinks, salads, sandwiches and snacks for free

local_play

End of quarter company parties


Rekrutację prowadzi:

Patrycja Lech - Łamasz
Senior Consultant

phone +48 12 350 56 27


Skontaktuj się z nami
Informujemy, że administratorem Państwa danych osobowych jest AG TEST HR Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą w Krakowie przy ul. Zwierzynieckiej 30. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przetworzenia zgłoszenia, udzielenia odpowiedzi oraz realizacji działań wynikających z przesłanego zapytania. Dane te nie będą udostępniane podmiotom innym, niż upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Podstawą przetwarzania danych jest udzielona przez Państwa zgoda. Dane osobowe będą przechowywane do czasu realizacji działań wynikających z przesłanego zapytania. Posiadają Państwo prawo do:
  • • żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania a także prawo do przenoszenia swoich danych osobowych;
  • • wycofania udzielonej zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody, nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • • Wniesienia skargi do organu nadzorczego (GIODO/PUODO)
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do przesłania zapytania.

Dane kontaktowe administratora danych:
AG TEST HR Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa: Ul. Zwierzyniecka 30, 31-105, Kraków
Dane-osobowe@testhr.pl

Dane kontaktowe inspektora ochrony danych:
iod@testhr.pl
BLOG HR
Zobacz, co dzieje się w świecie HR
ZOBACZ WSZYSTKIE